بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات و ابزارآلات صنعتی، برق، اتوماسیون و لوازم خانگی
آشنایی با شرکت زیمنس SIEMENS

آشنایی با شرکت زیمنس SIEMENS

نویسنده : 04مهر1400

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقيقه

زیمنس AG یک شرکت آلمانی ادغام شده است که مقر آن در برلین و مونیخ و بزرگترین شرکت تولید صنعتی در اروپا با دفاتر خارجی در خارج از کشور است.بخش های عمده این شرکت عبارتند از: صنعت، انرژی، بهداشت و درمان (زیمنس بهداشت و درمان)، و زیرساخت ها و شهرها، که فعالیت های اصلی شرکت را نمایندگی می کنند.این شرکت سازنده برجسته ترین تجهیزات تشخیص پزشکی و بخش مراقبت های بهداشتی پزشکی در جهان است که حدود 12 درصد از کل فروش این شرکت را تولید می کند، دومین واحد سودآور پس از آن بخش اتوماسیون صنعتی است. این شرکت جزء شاخص سهام یورو Stoxx 50 است. زیمنس و شرکت های تابعه آن تقریبا 362000 نفر را در سراسر جهان در استخدام دارند که در سال 2015، درآمد جهانی حدود 75.6 میلیارد یورو را به خود اختصاص داده اند.

زیمنس و هالسک توسط ورنر فون زیمنس و یوهان گرگ هلسکی در 12 اکتبر 1847 تاسیس شد. برای فعالیت در زمینه تلگراف، اختراع آنها به جای استفاده از کد مورس، یک سوزن برای اشاره به دنباله ای از حروف استفاده کرد. این شرکت پس از آن Telegraphen-Bauanstalt von Siemens و Halske نامیده شده، نخستین کارگاه خود را در 12 اکتبر افتتاح کرد.

 

در سال 1848توسط این شرکت اولین خط تلگراف راه دور در اروپا ساخته شد. 500 کیلومتر از برلین به فرانکفورت. در سال 1850، در برلین بنیانگذارجوانتر ، کارل ویلهلم زیمنس، بعد از سر ویلیام زیمنس، شرکت لندن را نمایندگی کرد. آژانس لندن در سال 1858 به یک شعبه تبدیل شد. در دهه 1850 این شرکت در ساخت شبکه های راه دور تلگراف در روسیه مشغول به فعالیت بود. در سال 1855، یک شاخه شرکتی تحت رهبری یکی دیگر از برادر، کارل هاینریش فون زیمنس، در سنت پترزبورگ، روسیه افتتاح شد. در سال 1867، زیمنس خط تلگراف برجسته هندو اروپایی (کلکته به لندن) را تکمیل کرد.

یکی از محصولات پر فروش این کمپانی بزرگ الکتروموتور زیمنس است که در حال حاضر در ایران به عنوان یکی از بهترین انواع الکتروموتور به فروش می رسد .

لوکوموتیو برقی ، اولین بار در سال 1879 توسط بنیانگذار شرکت ورنر فون زیمنس ساخته شده.

در سال 1867، ورنر فون زیمنس دینامو را بدون آهن ربا دائمی توصیف کرد. سیستم مشابهی نیز به طور مستقل توسط Charles Wheatstone اختراع شد، اما زیمنس اولین شرکتی بود که چنین دستگاههایی را ساخت. در سال 1881، یک دیزل ژنراتور AC زیمنس که توسط یک موتور آبگرم رانده شده بود، برای تأمین برق اولین روشنایی برق خیابانی در جهان در شهر Godalming، انگلستان مورد استفاده قرار گرفت. این شرکت همچنان به رشد و تنوع در قطب های الکتریکی و لامپ های الکتریکی ادامه می دهد. در سال 1890 بنیانگذار بازنشسته شد و شرکت را به برادرش کارل و پسران آرنولد و ویلهلم رها کرد. در سال 1887 اولین دفتر خود را در ژاپن افتتاح کرد.

این شرکت در زمینه های زیر فعالیت دارد

  • الکتریکی، اتوماسیون و دیجیتالی کردن، زمینه رشد بلند مدت زیمنس هستند.
  •  برای بهره مندی کامل از پتانسیل بازار در این زمینه، کسب و کارهای زیمنس به 9 بخش و مراقبت های بهداشتی به عنوان یک تجارت جداگانه مدیریت می شوند.
  • برق و گاز
  • انرژی باد و انرژی های تجدید پذیر
  • خدمات تولید برق
  • مدیریت انرژی
  •  فن آوری های ساختمانی هوشمند
  • راه اندازی کارخانه دیجیتال صنایع فرآیند
  • خدمات مالی
  • سلامتی
  •  اتوماسیون و سیستم راه اندازی  فولاد

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و دریافت مشاوره خرید و استعلام قیمت به فروشگاه ویدفکتور مراجعه فرمایید:

نظر خود را ارسال کنید

محبوب ترین ها

پمپ آب جتی چیست و چگونه کار میکند؟

نویسنده:

30شهریور1400

چگونه یک پمپ آب خوب بخریم؟

نویسنده:

31شهریور1400

021-22683706 تماس
تماس
بالا