تاریخچه شرکت پمپ ابارا

تاریخچه شرکت پمپ ابارا

نویسنده : 23شهریور1400

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقيقه

پمپ ابارا ساخت کجاست ؟

پمپ ابارا کورپوريشن ژاپن يکي از بزرگترين شرکت‌هاي مهندسي و طراحي و توليد انواع پمپ و سيستم‌هاي پمپاژ است. اين شرکت با بيش از 90 سال تجربه به عنوان يکي از توليدکنندگان صاحب نام و معتبر انواع پمپ، در بازارهاي جهاني مطرح مي‌باشد. نيروگاه‌هاي برق، تاسيسات نفت و گاز، سيستم‌هاي تهويه تونل، سيستم‌هاي فاضلاب و سيستم کنترل آلودگي از زمينه هاي ديگري هستند که فن آوري پيشرفته ابارا در آن‌ها بکار گرفته مي‌شود.
شرکت ابارا از همان بدو تاسيس تلاش خود را بر استفاده بهينه از آب، هوا، حفاظت از ذخاير طبيعي و ارتقاي رابطه ميان انسان و طبيعت متمرکز کرده است. بخش تحقيق و توسعه ابارا نيز در اين راستا تلاش مستمر دارد.

 

تاريخچه شرکت ابارا:

شرکت ابارا در سال 1912 توسط دکتر آريا اينو کوچي استاد دانشگاه سلطنتي توکيو و نظريه پرداز پمپ ‌آب سانتريفوژ و آقاي ايسي هاتاکياما تاسيس گرديد. 
ابارا فعاليت هاي برون مرزي خود را در سال 1950 شروع کرد و اکنون در 17 کشور در سراسر دنيا با تنوع توليد 16000 نوع پمپ حضور فعال دارد، در سراسر جهان بيش از 30 شرکت را تحت پوشش دارد. تعداد کارکنان اين شرکت در مجموع 15734 نفر و در ژاپن به تنهايي 5000 نفر مي‌باشد.
شرکت ابارا ايتاليا يکي ديگر از شرکت‌هاي زيرمجموعه کمپاني ابارا ژاپن مي‌باشد که صد در صد سهام آن متعلق به کمپاني ابارا ژاپن مي‌باشد و در زمينه توليد انواع الکتروپمپ‌هاي استينلس استيل و چدني استاندارد ابارا اعم از سانتريفیوژ- شناور- کف کش- و... فعاليت مي نمايد.
کارخانجات ابارا ايتاليا در شهرهاي برندولا (Brendola) و کلس (Cles) در شمال ايتاليا قرار دارند.
در کارخانه شهر برندولا ساخت و مونتاژ گروه پمپ‌هاي چدني اعم از PRA, CMB, CDA, CD, CDX,2CD, 2CDX, JE, Compact JEX, CMA, AGA, CMC, CMD, CMR و همچنين EVM هاي کوچک و ساخت بوستر پمپ‌ها از تيپ GP صورت مي‌پذيرد. 
ديگر کارخانه ابارا در شهر کلس (Cles) که در شمالي‌ترين منطقه ايتاليا، موسوم به منطقه صنعتي کلس مي‌باشد واقع گرديده که اکثر کارخانجات صنعتي در آن قرار دارند. 
کارخانه کلس (Cles) با طراحي ژاپني‌ها ساخته شده است و ماشين آلات پيشرفته و سنگين ژاپني و اروپايي در آن قرار دارد. در اين کارخانه کليه قطعات استيل به صورت خام مثل ورق يا ترانس استيل و فولاد با پرسهاي سنگين 1500 تني به شکل‌هاي مختلف توليد مي‌گردد. 
در اين کارخانه، تمام خط توليد ابارا ايتاليا مکانيزه بوده و توسط ربات‌ها انجام مي‌گيرد و در قسمت‌هاي بسيار محدودي از نظارت نيروي انساني استفاده مي‌شود.
در کارخانه کلس (Cles) بدنه پمپ 3LM با تکنولوژي ژاپن که در نوع خود منحصر به کمپاني ابارا بوده و از نظر مقررات جهاني تا پنج سال ديگر هيچ شرکتي حق کپي و الگوبرداري از آن را ندارد، در اين کارخانه توليد مي‌شود. همچنين ساير قطعات پمپ‌هاي استيل از قبيل CVM, Best, LPS, CD, CDX, 2CD, 2CDX, JE, JEX, DWO, DW, IDROGO, RIGHT, WINNER, EVM, MULTIGO, 3-3L در همين کارخانه توليد و مونتاژ مي‌شود. 
از ديگر موارد قابل توجه اينکه کليه
محصولات ابارا از نظر هيدروليکي و الکتريکي قبل و بعد از توليد با استفاده از روش هاي پيشرفته و بدون استثناء تست شده و پس از تاييد کيفيت به اقصاء نقاط جهان صادر مي‌گردد.
ابارا ايران يکي از شرکت‌هاي زير مجموعه کمپاني ابارا ژاپن مي‌باشد و با تقسيم سرمايه‌اي به شكل 49 درصد ابارا ژاپن و 51 درصد سهامداران ايراني، در سال 1373 در ايران تاسيس گرديد و فعاليت خود را از سال 1380 به صورت عملي آغاز كرد. هدف از تاسيس اين شرکت در ايران به طور كلي: ارائه خدمات و محصولات ابارا در سطح کشور و تا حدودي کشورهاي همجوار مي‌باشد، اين اهداف به صورت جزئي‌تر شامل:
تامين
انواع الکتروپمپ‌هاي مصرفي درکليه صنايع
تامين انواع الکتروپمپ‌ها در منطقه خاورميانه
ارائه سريع خدمات پس از فروش در کمترين زمان ممکن (از طريق دفتر مرکزي تهران و نمايندگي شهرستان ها)
حضور مداوم در بازار ايران
ثبات در ارائه قيمت و ارائه ضمانت نامه 18 ماهه 

 

نظر خود را ارسال کنید

محبوب ترین ها

پمپ آب جتی چیست و چگونه کار میکند؟

نویسنده:

30شهریور1400

چگونه یک پمپ آب خوب بخریم؟

نویسنده:

31شهریور1400

021-22683706 تماس
تماس
بالا